Tisdagens + drivhuset

Inte så fasligt kallt imorse, klarade mig nästan, fast bara nästan utan handskar.  Men mornarna blir bara mörkare och mörkare.
Har precis druckit upp min fukost-smoothie och dagens första kaffe och känner mig förvånansvärt pigg. Vilket är väldigt bra då det är mycket att göra idag. (Har precis gjort tisdagens checklista också)image476



· Vit lös tee, H&M Organic
· Sammetskofta, limited too, Secondhand
· Jeans, Acne lookisar
· Skor, svarta lack-galoscher, H&M
· Lackväska, Bershka
· Jacka i ullmix i angora & lanaull.





 







Idag ska jag på lunch med Drivhuset. Mycket nyttig information som jag behöver nu när jag börjar komma igång med allt spännande. Väntar också ivrigt på bilderna från fotograferingen också. Snart så....!
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0