Stress + planering!

Har under några veckor nu stressat runt och ändå inte hunnit med det jag vill hinna med. Stress är ju inte alls bra. Och jag har fallit för den alltför ofta. Det är inte så kul att hela tiden vilja göra allt, men inte hinna med. Man vill ju inte gör någon besviken, allrahelst inte sig själv.
Har ju tillochmed haft magkattarr både en och två gånger, vilket är ett tydligt teckan på att det är dasg för en förändring! Uash, ush! Så nu är det till att ta sig i kragen.

Så den här veckan har jag bestämt mig för att ta tag i träningen, om inte annat för att bli piggare. En lång promenad två - tre gånger i veckan räcker för den där extra energin.  Dessutom mår man så mycket bättre.
Ska även göra upp vecko planer så att jag kan bocka av dag för dag och veck aför vecka. Vaimage451d jag har gjort & vad som behöver göras.

Hur gör  ni för att hinna med? Har ni några bra planera-tiden-tips?

För att göra det hela lite roligare kan man göra listan rosa!



Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, han är verkligen jätteunderbar! :)
Nej, klart serien inte är dålig, men som sagt.. man saknar ju rödtotten! ;) Nejmen va? :o Har hon fått barn?
Har du tagit bilderna ännu förresten? Kommer inte ihåg när du skulle ta dem!
Hoppas allt är bra med dig, kram!

2007-10-08 @ 18:32:01
URL: http://rvj.blogg.se
Postat av: Clara

Tack! Jag trivs väldigt bra :)
aha vad trevligt! jag borde väl själv mejla men jag vet inte riktigt vad man ska mejla.. om :P

2007-10-08 @ 20:34:46
URL: http://collman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0