Grand Opening

Imorgon står stängsel, knuffande, slänga arga jag-passar-mycket-bättre-i-den-här blickar och girighet på schemat.
En av mina favorit butiker från Köpenhamn, New Yorker, har Grand Opening (med otroliga, ja otroliga!, öppningserbjudanden) i lilla Uppsala.

image511

Hoppas på att fynda, en kapp-klapp kanske? (ännu ett tecken på att någon däruppe verkligen håller med mig om att jag verkligen faktiskt borde få en kappa!)
Så ser ni en galen blondin med bruna stövlar och galet hår (mitt hår blir helt galet och frissigt av kylan) så ja, då är det jag.
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Lydia

Läs min blogg & kommentera är du snäll? xD

2007-11-29 @ 19:40:49
URL: http://lydiaissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0