Sugen

Jag är allt lite sugen på att ge mig själv en julklapp i förskott. Och en kappa skulle inte sitta fel. Drömmer om en A-linje med rundad krage, kamelfärgad eller kanske brunbeige.

Och eftersom jag fick hem ellos nyhetsbrev med rabatter mellan 10 - 70% på hela sortimentet, så känns det ju verkligen som om ellos också tycker att jag ska få en kapp-julklapp.
  
449:-, 809:- resp. 899:-.

Å andra sidan har jag märkt att ellos i början av ett kvartal skickar ut 30%rabatt på varlfri vara, en månad efteråt skickar dem 40-50% rabatt på varlfri vara, en månad senare 40% på hela betällningen. and so on... så jag kanske ska vänta ut dem lite mer.
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: charming man

Den sista är sjukt snyggt!

2007-11-27 @ 10:25:23
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0