Apropå böcker

Jag blir alltid så inspirerad av böcker.

Den senaste Marian Keyes jag precis läst handlar om förlagsvärlden, författare och böcker.  Författare som lyckas och misslyckas. Agenter som säljer böcker för flera tiotusen pund.

Jag slukar vartenda ord, skrattar åt texten, och börjar tänka på samma sätt. (tror och tycker jag iallafall) Inspireras tar till mig. Vill också. Fantasin börjar skena och bam! Så vad vill jag göra nu? Jo självklart vill jag också skriva en bok. 
Det skulle ju passa mig perfekt! Och har redan tänkt ut hela handlingen i huvudet. (I alla falll första stycket) "Kan dom så kan jag!" tänker jag. Eh?
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Mollyland

läs gossip girl

2007-11-14 @ 13:07:40
URL: http://mollyland.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0