Bok + hälften

Supertrött och sådär seg tung i kroppen. Men får skylla mig själv. Nästan. Har fullkomligt slukat, in på sena småtimmar, Marian Keys "Å andra sidan" (org.titl. "The other side of the story").  Perfekt skön avslappnande och ibland gapskrattande läsning.

image520

Hälften av veckan har gott, och som den optimist jag är försöker jag se det som att mer än hälften har gått, trots allt bara två mornar kvar att masa sig upp på.
Idag är det affärsmöten inbokade, så bilen och jag brummar iväg om någon timme. Snart så. Är det annorlunda.
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Nobody

Ska du sluta jobba eller vad är det för spännande på g?

2007-11-14 @ 18:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0