Aoch! and challenge accepted.

Här kommer ännu en lame excuse för att bloggboken legat nere rätt hårt senaste veckorna. I´m so sorry. Vet att jag har läsare som regelbundet är inne och shame on me. Men nya jobbet och allt. Har inte tid men lovar att bättra mig big time, folks. Har dessutom varit sjuk nu i två dagar. Sååå himla tröttsamt.
Weel, anyway. Kändbe att det blev lite för klagigt.
Antar idag utmaningen från Therese

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Ger er en extra utmaning. Att anta denna utmaning och signa det i Comments Of Tilly.

Well here we Go! Six weird thing Of Tilly.

* När jag sover utan B sover jag med Tusse min  kramade & gosslitna Nalle som jag haft sen jag var fem eller sex. Tusse är förövrigt grå i pälsen har runda öron en blank nos och världssnälla ögon. Hon är också gift med Kakans nalle Vit sen ca. 12 år, har en egendesignad bröllopsklänning & 15 nallebjörns knoddar tillsammans med Vit. Hon har varit på kärlekssemester med Vit på öland & har till vardags på sig min turkosa klänning som jag hade när jag var några månader.

* Jag älskar creme-fraiche. Kan ha det till ALLT!

* Secondhand-shoping. Inget underligt med det. Det underliga är varför det inte är fler som inte hittat det här nöjet!? Senast fyndade jag en gudomlig vit klänning, i underbart fabric. Quality is guaranteed 2hand. Men det finns så mycket andra sköna saker att rota fram, hittade för någon dag sedan en hamburger telefon från 70-talet. Hur galet är det inte? Ut och hitta dom här smultronställena.

* Att gå. Det är bara så skönt. Ser till att gå hem från jobbet minst tre dagar i veckan (om jag inte bikar då) för att det är så avslappnande och man hinner lätta på alla tankar och bekymmersrynkor innan man kommer hem och kan använda kvällen till bekymmerslösa saker.

* Klämma finnar och vidriga pormaskar. Det är så jävla juckie och kanske inte dirket ett nöje men kan man låta bli då?

* Badar ca sex dagar i veckan upp till två gånger per dag. Det är så grymt skönt. En bok och lite bubbel and you´ve got me. Det i sin tur har gjort mig till missbrukare av Bodyshops Bodybutter. Är inne på min andra passionsfrukt och har en med ljuvlig mandarin-doft som väntar.

Well, folks that´s it.

Of Love Tily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0