New Year ...

Sjukt sen med nyårsbilderna jag vet, my fault, because jag inte snott bilderna från Kakan tidigare.

  

Från höger till vänster.
?Jag & H myser i soffan.
? B & jag vid middagsbordet. Svårt att gissa varitfrån pussmärket på hetings kind kommer ifrån?? hehe
? Jag & Kaki dansar heljvilt på förfesten.

Och här är min stolthet, mitt första livsverk. Klänningen är i satin och den har jag sytt helt själv. Varanda lite söm är mitt verk. Och den är bara  helt helt underbar. Inspirationen var Audrey Hepburn Breakfast at Tiffanys & jag måste säja att jag faktiskt fick till det. Mönstret är mormors gammla original mönster från 60 talet. Pärlhalsbandet och de vita satin-handskarna är också mormors och pricken över i gjordes av håruppsättningen (thank u K) med pärlor.

Ny?rskl?nningen

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Emma

Babe! tamme fan vad snygg du var : ) eller ja är.

2007-03-08 @ 15:49:21
URL: http://popsickness.blogg.se
Postat av: Carolos

Interesting...

Postat av: Panagiote

Cool}Cool!

Postat av: Lambro

Nice...

Postat av: Nickolas

Cool.

Postat av: Lambro

Cool...

Postat av: Stratos

Cool!

Postat av: Yiorgos

Nice!

Postat av: Konstantinos

Nice...

Postat av: Dionysios

Cool!

Postat av: Kyriacos

Sorry :(

Postat av: Platon

Interesting...

Postat av: Agapios

Nice

Postat av: Anastassios

interesting

Postat av: Manos

Cool!

Postat av: Halu

Cool!

Postat av: Athanasios

Sorry :(

Postat av: Kimon

Cool!

Postat av: Aniketos

Nice

Postat av: Ioannis

Nice

Postat av: Titos

Cool.

Postat av: Achilleas

Nice

Postat av: Solon

interesting

Postat av: Romanos

Nice

Postat av: Makarios

Cool...

Postat av: Vassilis

Nice...

Postat av: Costas

Cool.

Postat av: Yanni

interesting

Postat av: Harrys

Cool.

Postat av: Stathis

Sorry :(

Postat av: Nathanael

Cool!

Postat av: Spyros

Cool...

Postat av: Argyros

Cool!

Postat av: Chrysostomos

Nice

Postat av: Grigoris

Cool...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0