Praise to the Lunch Shopping!

Lunch Shopping är det bästa av det bästa som finns!
Tog en snabbis till Åhléns för att leta reda på en schysst ny mascara, tillhör skaran som aldrig kör på samma mascara, byter alltid från gång till gång. Idag blev det Viva La Diva, supersöt förpacking i guld och rosa.
Och sen, där var dem. Praise the shoe world! Mina bruna skinn stövlar från STHLM DG, i rätt storlek. Hur lycklig får man bli? Ännu en punkt att lägga till min bubblande-lycklig-lista. Dessutom hittade jag en välbehövlig foundation på Body Shop, och som grädde på moset fanns den som jag hittade i örebro i sommras och letat efter som en tokig. Auw, nu måste jag hämta kaffe och smälta min lycka lite.

Snälla hjälp mig med mitt hår på Tilly´s Wardrobe! I´m like desperate...(Btw så startar Desparate Housewifes den 13 februari, Me like!)

Of Love Tilly


Kommentarer
Postat av: Emma

Hey matilda. ville bara skriva for att du ska veta att jag laser och ar din blogg trogen varje dag : ) ar for tillfallet i mexico och har det fint. hoppas verkligen allt e bra med dig! du har fatt en kanonfin blogg. ta hand om dig! massa kramar.

2007-02-08 @ 22:46:06
URL: http://popsickness.blogg.se
Postat av: Emma

men matilda! De ar klart ingen ar sur pa dig! de ska du verkligen veta. absolut inte S. vi saknar dig massa vi tjejer! sommaren var fantastisk, helt klart. jag saknar dig massa och har tankt skriva tusen ggr men om du inte vill ha med orebro att gora kan jag forsta det. du verkar ha det bra med ny karlek iaf : ) det e ju topp! kanns sa konstigt att inte veta hur du har det, vem han ar och hur du mar. du vet att jag vill ses om du kanner for det! men annars far du bara ha det jattebra! btw. vet du om robbie-konserten kommer komma pa dvd? jag skulle do av lycka! justja. mexico e grymt. per och familjen e jag har med. aker hem pa tisdag, ska bli ganska skont! Ta hand om dig. Pusskrams

2007-02-10 @ 03:34:26
URL: http://popsickness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0