Bubblande lycka

Har ni varit med om att ha en sån där bubblande, pirrande, härlig känsla. Ungefär som en brustablett i hela kroppen! Så härligt. And here is some of the reasons...

 ·Helt plötsligt har jag typ 2 jobberbjudanden till jobb jag verkligen vill ha. Hur grym är jag inte? Ska på jobbintervju på måndag, Hjälp! What to wear?? Måste klippa mig, dubbelhjälp!
· B kommer imorgon, åh som jag längtat.
· Parmiddag med Kakan & F på Lördag, I love it, bland det bästa jag vet. Bara sitta och dricka vin, prata, skratta och minnas.
· Det har iaf gått från -19 till -6, en liten liten förbättring, snart kommer the spring?!
· Snart snart är det dax för alla UF mässorna, det kommer bli så grym jäkla skoj! Wanna come? Well talk to me baby. Free tickets in a kick.
· Nästa vecka flyttar jag till B i fyra underbara dagar, ska bli så skönt att få komma bort lite.
· Veckan efter det ska jag också bo i Stockholm, fatta så mycket härlig secondhand-shopping jag kan göra på Södermalm, vilket råkar vara där jag ska bo.
· Imorgon ska jag luncha med mormor, vi ska planeria inför vår 80års fest, kommer bli årets fest!, senare i år. (Jag fyller 20, hon fyller 60. 60 + 20 = 80 (in case you didin´t get it))

Of Love Tilly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0