Mer tid för kärlek

Det är mycket nu.
Mycket att hinna med. Mycket som måste göras och mycket som ska klämmas in på lite tid.
Samtidigt som jag vill. Jag vill ha mycket. Men just nu inte mer.

Frustrerande och roligt på samma gång. Men jag kan inte hjälpa att känna att det får vara bra för en liten stund nu.
Jag får alltid dåligt samvete för saker jag inte hinner med. Människor som jag älskar som jag inte hinner med.

Man vill ju inte alltid vara trött och grinig.

Ingen vi-tid alls förra veckan. En 80timmars arbetsvecka är ungefär det man orkar med. Inte stinget av dåligt samvete för dem jag hälsar på men alltid åker från igen. ♥
Just nu behövs mer tid för kärlek.

Of Tilly

Kommentarer
Postat av: erika

Menar du den rosa filten. Isåfall, den kommer från Jysk

2008-03-05 @ 09:38:07
URL: http://yummiemummie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0