Gardiner

B fyller år snart.

Jag har tjatat och frågat, frågat, frågat om vad han önskar sig.
Fram tills nu har han bara citerat min 3åriga kusin som på mammas fråga om vad han önskade sig på 4års dagen löd "det vete jage fektiskt iiinte, dä få du tänka ut slälv"

Igår frågade jag som vanligt igen (jag har ett schema jag följer, för att inte glömma att vara tjatig) och fick till svar (helt ärligt)"Att du syr klar gardinerna till vardagsrummet!". Sött (och knäppt) men inte så kul.
Tips. någon?

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Jenny

JA...visst är dom snygga!! Är grymt nöjd över det köpet.
Sist år gav jag min man en whiskey som hade lagrats ända från hans födelseår. :-)

2008-03-04 @ 13:59:55
URL: http://JennieMarie.blogg.se
Postat av: Miriam

SV: Aa, det är den, köpte den på H&M för 29 - skitbilligt :D. HAHA, klart! (y). Haft en bra adg?

2008-03-04 @ 16:45:34
URL: http://mirremurr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0