Fram och upp

Bättre. Så mycket bättre. Efter några dagars småjobbighet och intemåbraighet är det bra. Fram och upp var det ju! Men ibland är det bara att accepter inte-må-bra läget.

Fullt upp. Jobb, kompisar och familj. Precis som jag vill ha det.image516

Igår hade vi besök på besök och jag själv åkte sen vidare till Dimman för lite te.Välbehövlig kompis-tjej-snack kväll. Är det inte underligt att även fast vi ses relativt sällan är det alltid detsamma när vi ses? Precis som det alltid har varit, som det alltid ska vara. Vi vet vart vi finns.




Hon hjälpte mig lite i ångesten att välja klänning inför lördag, jag känner att jag har den rätta nu. Brunbeige guldglittrig coktailklänning, skräddarsydd vintage60tal. (tänk bort den svarta tröjan under)









Snart dags att ge mig ut och shoppa superhögglansiga strumpbyxor, lösögonfransar. Och något mer glittrigt, nagellack kanske?

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0