På Radion

Ett exceptionellt bra exempel på P3 fantastiskhet.


Man från p3 "Din gata" (Sänds mellan 16.08 och 18:00 torsdagar) ringer upp rapparen Petter.
P3 mannen pratar förövrigt grov skånska vilket är en väldig bidragande orsak till att det blir så fantastiskt. No offence om nu någon råkar vara skåning, inga fördomar, bara härligtroligt. (alla dubbel r symboliserar det skorrande Skåne R:et)


(P - Petter. PM - P3 Man)
PM    - Djue, imorrse så rråkade jag släppa maj i dirrektsäandning utan att jag mäarke det, skitpinsamt, maen.

P       - Näe, fan va skämmigt, man.
PM    - Jag veet, den barra kom, jag visste ente vad jag skulle göerra, maen.

P       - Ah, jag vet, man, har ju också haft problem med det där förut.

PM     - Haaarr du! hurr gick däe då? (jätteförvånad i falsett)

P        - Näe du vet sen skrev jag "vinden har vänt" och sen dess så har det varit lugnt.


Fantastisk dåligt humor, fantastiskt roligt.

Of Love Tilly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0