Jag har fortfarande Lunar

Jag fick mail från Lunarstorm idag. Väldigt spännande.
Med ämmnesraden "Dina vänner saknar dig". (Woho!?...) Jag vet att jag använde det någon gång när jag var 14, kanske 15 med huvudsyfte att spionera på mitt ex som precis dumpat mig och skaffat en ny. Några massa vänner fick jag däremot inte. Och dagens nyhet, jo tydligen har jag fortfarande Lunar. Kom igen, det var ju iallafall 5 år sedan. Under smeknamnet Blondie__me. Ah! Kreativitet! image555
Nu känns det mer förvandlat till någon konstig nät-tonårings-dejt sajt? äh..

(dock har jag inget lösen kvar, så jag kan inte ta bort kontot. Glatt får jag finna mig i att fortsätta kallas blondie__me av mina lunarvänner som tydligen finns, och glatt får jag fortsätta ha lunar. Och vem vet, om jag väntar ungefär 40år kanske jag är den enda 60åringen i sverige med lunar, detni! äsch.)


Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0