Bus

okey, ja. Har ingen märkt det än så trots mina fyrtitolv plockade vuxenpoäng är jag den mest barnsligast eoch töntigaste som finns. Ungefär.

Pruttar är ungefär hur roligt som helst. Lite halvpilska fräsckisar dödskul och små bus och practical jokes är helt fantasstiska (typ tejpa för osthyveln, ack så enkelt och supersimpelt men helt makalöst kul när man ser på och försöker hålla sig för skratt när en morgontrött  oh lite bakis S försöker få ut en skiva ur osten och tar i för himelens kraft)

Så igår när jag fick chansen att skicka en ringsingnal (som innehåller ordet bajs, självfallet) via bluetooth till B och ändra hans vanliga nokiatune till bajs-signalen utan att han märkte det (och har inte märkt det än) så sitter jag sen dess och småfnissar lite för mig själv och har fasligt roligt. 

 Nu väntar jag bara på att någon ska ringa honom, och att han sen ska luska ut att det är jag som fifflat. Simpelt töntigt fredagsnöje, men ack så skoj!
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0