Ännu en måndag

Och ännu en helg har passerat. Tiden går så fort när man vill hinna med så mycket.  Jag tycker mig börjar få lite "ekorrshjuls-feeling" dock ett bra ekorrhjul, med många roliga saker varje dag men ett ultrasnabbtsnurrande hjul.


Varit hemma på besök i kära Uppsala över helgen, hade turen att få träffa gamla kollegor, familjen, min Darling och inte minst min vovve Bella.
Allting var sig likt men ändå inte. Det är inte mitt hemma längre. Jag har så många underbara människor där, som jag saknar och saknar.

Men jag har min B här, mitt hemma. Och väl hemma igen igår kväll när jag välkomnats med en stor kram, puss och det där leendet, så är det bara så rätt.

Of Love Tilly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0