2007

Traditionsenligt (jag är mycket för traditioner, datum, klockslag....) Tänkte jag ta och summera ihop 2007.
Ett år som gått snabbt, varit mycket innehållsrikt och väldigt utvecklande. Minnesvärda dagar.

1 januari.  B sover hos mig i Uppsala för första gången.

10 februari. Jag och B blir officiellt ett par enligt alla datum tillsammans (efter dejtande och telefonande sen mitten av oktober) Jag fortsätter med min terapi.

1 mars. Jag börjar jobba på Volym. Där jag träffat underbara människor som jag har lärt mig mycket av. För hela livet.  Skratt och tårar.

Juni. Jag tar mina första lediga dagar och åker tillsammans med Darling, H och fem till, till Hultsfredsfestivalen. Det smutsigaste, knäppaste, snopptätaste stället i hela sverige. Helt underbart.

Juli. Jag och B tar vår första ledighet och spenderar två helt underbart soliga dagar i Sandhamn, Sthlms skärgård.

Augusti. Jag och kollegorna åker till Portugal. 4 helt oförglömliga dagar med marulkar, festande, världens godaste mat och nog den bästa självutvecklande utbildningen jag fått.

4 September. Jag fyller vuxen och är officiellt sett ingen tonåring längre.

8 september. Jag och mormor firar min födelsedag och hennes med ett stort 80års-kalas.

Oktober. Volym blir uppköpta och jag börjar tänka om efter ett annat jobb.

November. Barcelona med B. Underbart.
Jag blir uppsagt på Volym (enligt överrenskommelse) Underbart.
Jag börjar göra framsteg i min terapi. Inte glömma, mer medvetenhet bara.

December. Jag skriver på mitt nya anställningsavtal som Vd-assistent. Jag flyttar till Stockholm. Jag köper min bil. Och är mer vuxen än någonsin.
Jag är klar med terapin.

Så bring it on 2008, med det här året bakom mig kan inte nästa bli sämre.
Of Love Tilly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0