Vår kväll

Igår för min överraskning för att fira vår ettårsdag tog älskling först med mig till Rodolfo´s en italiensk restaurang i gamla stan, dit han också tog mig för vår första dejt.
Underbar hemlagad tortellini med riccotaost, spenat och varm tomatsås med ett rött vin till.

Efter middagen, strax före sju beställde servitrisen taxi till oss som körde till Göta Lejon. Redan då började jag nästan skrika högt i taxin av förtjusning och mycket riktigt hade B bokat två biljetter till musikalen Sound Of Music! Han vet att jag älskar musikaler. Och själv blev han glatt överraskad och tyckte det var riktigt roligt. En helt galen överraskning, en helt perfekt kväll.
image475
Undrar vad jag gjort för att förtjäna en sådan underbar, otänksam och romantisk pojke. En helt perfekt början på ännu ett år tillsammans.

Kvällen slutade hemma där han fick mina presenter, ett silverberlock med ett hjärta inskrivet bakpå, så att han alldtid har mitt hjärta med sig. Och en "kärleksburk" där jag skrivit ned minnen, ögonblick och saker han gjort och vi gjort tillsammans.

Of Love Tilly


Kommentarer
Postat av: emma

älskling älskling! vilken dag & kväll! den var du värd gumman. kul att du gilla musikalen. nu måste jag se den : ) krampuss!

2008-02-10 @ 15:29:37
URL: http://popsickness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0