Svärandes och svettandes

Har snurrat runt  Stockholmcentrum hela morgonen för att försöka hitta rätt. Visningar har stått på schemat.
Har blivit utsickad för att jag ska försöka lära mig hitta bilvägen i stan. (Gångvägarna kan jag nästintill klockrent, så det är nästan så att jag inte undrar om jag tom. struttandes på klackar skulle komma fram fortare än svärandes och svettandes i bilen, för att inte glömma skrikandes. Skulle vilja utnämna mig själv till expert på "idiot!" skrikande i just bilen).

Väldans mycket att göra, men jag tänkte unna mig lite skoshopping (har sett ett par på H&M faktiskt, sådär så att jag inte kan få dem ur tankarna...) innan jag åker hem för att fortsätta jobba.

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0