Presenten

Nu ska jag bege mig ut på presentjakt. Presenten med stort P. The presentettårs-presenten.

Känner jag mig själv rätt kommer det sluta med att jag har fått en ny klänning. Eller ett par skor.
Om vi kompromissar lite kanske B går med på att min present till honom blir en klänning till mig! Det låter ju bra.
Då återstår bara att klura ut hur jag ska övertyga honom om det.

Förövrigt mottas tips på bra personliga och fina presenter oerhört tacksamt!
Jag vill så hemskt hemskt gärna ge honom något så att han ler sådär. Dessutom eftersom han ordnat med en överraskning till mig (ungefär den bästa presenten i hela världen, varför täntke inte jag på det?) och jag har en manisk ovana att alltid måste bräcka andra(mig själv inkluderad) med bättre presenter kan jag inte vara sämre. Och jag vet. Men precis så enfaldig är jag faktiskt.

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0