Nytt fast gammalt

Jag och B var hemma hos Mami och S igår för att plocka med oss det sista av mina grejer.
Rensade ur de två garderoberna som återsom (har ingen aning om hur allting skall få plats hemma i lägenheten, garderoben har redna börjat be om nåd att vi ska sluta mata den med kläder)
Men väldigt roligt att hitta gamla saker som man nästintill glömt bort att man har!

Jacka Cremebeige Ull jacka i angora, med hög mysig krage som går att vika ned. Perfekt frampå vårkanten som komplement till skinnjackan.
image383

Mina fläckiga Ray Ban´s! Som jag sörjt dem eftersom jag trodde jag tappat dem.

image386 Cremevita sandaler med klack och slingback. Helt helt fantastiska.

image475 
      Lackväska från Bershka. Köpt i portugal.



Awesome 
                                


En gammal partyoutfit, klänning från Lindex. 
Funkar fortfarande.

                                                                     Of Love Tilly                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0