Mammamail

Min mamma älskar att maila. Egentligen bara för att nu har hon lärt sig allting med att bifoga vidarebefordra och klippa ut och klistra in.

Varje morgon när jag loggar in på min gmail ligger det minst 3 nya mail från henne. Som följs upp av ungefär 1-5 till senare på dagen.
image563

Innehållet varierar men idag fick jag ett mail med en bild på en morot. Väldigt fin. Som ni ser.

(Oftast brukar de innehålla massa fräckisar eller bildspel, som jag inte vågar öppna på jobbe., Då det har hänt att en spritt naken man hoppar fram med snoppen i högsta hugg och börjar sjunga!)

Of Love Tilly


Kommentarer
Postat av: Katja

samma här. fast mest massa kedjemail!

2008-02-07 @ 22:53:14
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0