Datorskrälle

Sitter och fösöker föra över musik från datorskrället till ipoden. Vilket nu resulterat i att jag har lyckats radera alla musikfiler på ipoden. Ibland överträffar jag mig själv, med att vara helt genialiskt klantig. Alla album med mina älskade The Streets! Borta. Helskottas jäkla fasiken!

Eftersom att min fina röda bil inte har någon såndär modern spelare med CD i (utan orginal radiospelaren från 96 komplett med uttag för kassetband, det ni! bra grejer) så kopplar jag ipoden till kassetspelaren för att lyssna på musik.
4 timmar i en bil upp till fjällen utan musik är ju ingen höjdare...
Of Love Tilly


Kommentarer
Postat av: Nobody

Resa till Sollerö på gång månne...ha en trevlig skidvecka

2008-02-17 @ 19:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0