Tisdagens + DH

Idag kommer jag finnas inne på kontoret hela dagen, så då blev det mer ledig klädsel. image411

Senare idag står matinköp och tur till Ica Maxi på kalendern, likaså en långpromenad innan det blir mörkt, för då sitter jag bänkad redan klockan åtta för att inte missa säsongsstarten av Desperate Housewifes.
Tank god for kanal 5!. DH är det absolut bästa som inträffar på 42tums plasma det här året.



· Svart ribbad, långärmad tee Indiska
· Tweed kjol H&M
· Svarta nylonstrumpbyxor
· Lackskor med konklack & snörning Dinsko
· Jacka Anne-Christine
· Lappad axelremsväska i skinn Second hand
· Röda skinnhandskar, present från mormor









Dagens strike-a-pose. Ser verkligen inte sådär tillgjort ut i större format, pixlarna (eller vad det nu är?) blir ihoptryckta när jag förminskar bilderna?.
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag håller med dig.
yes idag börjar ju DH wooohoo.

2007-09-18 @ 10:08:29
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Christine

Vad jobbar du med?

2007-09-18 @ 10:22:57
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Alex

Ja vad ska man säga, du är lika fin på kortet som alltid! Jag skulle vilja se dig i något mer pälsaktigt, jag föreslår Ulv? Mycket elegant, fungerar lika bra till fest som till vardags!

2007-09-18 @ 16:36:45
Postat av: Christine

Svar:
Ja, de strumpbyxorna funkar nog till det mesta! Älskar grått med just nu. :-)
Låter mer intressant än mitt jobb iafl. Jag jobbar som butiksbiträde i en matvarubutik.

2007-09-18 @ 17:18:54
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0