Helgens

Höstmysig helg med underbart väder! Lördagen tillbringades födelsedagspresent letande åt lilla kusinen, för att sedan hemkommna sova/läsa under filtar i trädgården. På kvällen slog vi även på stort och grillade för förmodligen sista gången den här säsongen. 

Söndagen har tillbringats filmmysande i soffan framför Babel med bla. Brad Pitt. Och en snabb promenad innan frukost.
image429
 




· Grovstickad klänning, 2hand BbyTilly (alltså min egen touch, omsydd från kjol till klänning, insydd mm)
·
Skärp, 2hand
· Ribbade strumpbyxor, Twilfit
· Lackväska, Bershka
· Skor, skopunkten
· Skinnjacka, Ichi
· Benvit pashminsjal, köpt i Lissabon



( Iknow, jag ser helt knäpp(!) ut. B smygtog det här kortet när jag inte var beredd, men man ser klänningen bra iaf :D )

















   
· Grillnings middagen bestående av Karré med grillad haloumi-ost, ruccolasallad, potatiskroketter & rödvinssås. Underbart gott!
· B (& jag) ute i höstvädret på promenad ♥
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: emma

jag gillar den låten med Timbaland. :) Annars hade jag ju inte tagit den som dagens låt :p hehe

2007-09-24 @ 10:40:57
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Maria

snygg väska!

2007-09-24 @ 12:02:25
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0