En ny vecka

Kostymklädd idag också. Viktiga möten att stå i. Förövrigt så åkte jag bilen från stockholm helt problemfritt i morse, väldigt skönt att slippa bilköerna jag fick stå i på väg till B i fredags eftermiddag.

Nya veckor ska/försöker jag alltid se nya positiva/intressanta saker (ja helst varje dag) och jag måste faktiskt förvåna mig själv med att jag i morse lyssnade på radion och fann mig själv att mysa till Peter Jöbacks - Stockholm inatt. Har aldrig varit ett fan av honom på något sätt av, men det är en underbart fin låt.

 · Kostym Wera Sthlm
· Svarta pumps med guldrosetter Skopunkten
· Vit finstiickad armlös polo köpt i Lissabon
· Klocka DKNY
(bilden tagen i torsdags, men har andra skor & annan topp idag)

Of Love Tilly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0