TV-shop-nörd!

Jag är nog en äkta TV-shops-nörd. Blir som helt fast när dem kör igång, oftast på tidiga lördag och söndags mornar, och eftersom jag oftast är uppe med tuppen så slår det aldrig fel.

Och vem vill inte ha allting?  Den där magiska dammsugaren eller makapären som rätar ut alla rynkor?
image482
Någonting som jag däremot är i deperat behov av att ha, nu, genast och på momangen är ju den fantastiska magic bullet!
Mixern som mixar allt! på notime.
Jag har en bild framför mig om hur jag varje morgon går upp och fixar en dagsfärsk smoothie till frukost, goda omeletter till lunch och supergoda såser till middagen. Allting på färska råvaror och supernyttigt. Alltså den har ju allt jag behöver för att börja mitt nya sunda liv!

Och till min stora lycka säljs nu den här livsnödvändiga-jag-måste-ha-och-kommer-inte-kunna-leva-utan-den mixern, nu på Överskottsbolaget till halva priset mot på TV-shop. Vilket kap! Idag, efter jobbet, blir det ÖB.
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0