Måndag med håkan + mörkt

Måndag igen efter en hektisk helg. Ibland vill man bara inte att ledigheten ska ta slut. Som imorse tillexpempel, vaknade upp till ett mörkt stockholm och på väg från B imorse på tunnelbanan så känner man sig inte jättesnygg i lysrörsljus, nyvaken och osminkad. image468

Idag är det Håkan-dag på kontoret. Mycket välkommet! Man blir så himla glad när man hör honom, en bidragade orsak kan också vara den lilla godispåse med saltagrodor jag åt till lunch-efterrätt! På måndagar får man unna sig!

Dessutom ska jag ju iväg till terapeften direkt efter jobbet så det blir sen middag.

Men nu, en sista kopp kaffe och kraftryck sista timmen.

ps. tack till min B som slängde in en ljusglimt i min morgon med uppmuntrande sms!
Känn ingen sorg för mig göteborg....

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0