Lördagens + grattis!

image462 Snart dags att åka hem till B ♥, tillsammans med min Darling & F.  Och imorgon är det ju fotografering med fotografen Citty!


Gårdagen spenderades drink-drickandes hemma hos min chef på inflyttningsfest. Väldigt roligt och mysigt.

Och förövrigt grattis till mig som drog in min första riktiga order igår! Nu är det bra.

· Ullkofta i angora, United Colors of Benneton
· Pennkjol, Gina tricot
· Tee, H&M
· Ridstövlar i skinn, Second Hand
· stickade benvärmare, lillasysters
·  ("Ny!") Grågrönbrun parkas, Vintage från Relax(1962)

















Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: The City

I like it :)

2007-10-13 @ 18:28:05
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0