Ja, jag är en Harry-nörd

Ja, jag är en Harry Potter Nörd. 
Jag tillhörde skaran som för 10år sedan när "Harry Potter och de vises sten" publicerades tok-ratade hela HP konceptet. Så läste jag första sidan i den första boken, och har sen den varit fast. Det är ju så spännande, för att inte tala om att man inte kan låta bli att vara lite smått förälskad i Ron.

Ikväll har jag fått låna den sjätte boken, så det blir Harry Potter och halvblods prinsen, Liptons gröna the och naturgodis.
image513













Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: sara

haha du e som mig när d gäller Harry. Bojkotta o dissa tills man läste boken och sen dess e jag fast. Läser ut en bok på några dar. Och störtförälskad i Ron

2007-11-07 @ 12:09:39
URL: http://brouberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0