Iväg!

Snart dags att bege sig från jobbet och ned på stan för att träffa morfar. En god tapas middag på grekiska restaurangen "Tzatsiki" nere vid å-kanten blir det. Följt av en barrunda.
Bilden togs förra gången vi var ute, på "Harrys" här i stan.
Jag & Morfar

Alltid lika skönt att bara ha sådan kvällar med god mat, givande prat och gott sällskap!

Måste även in en sväng på apoteket och handla lite till naglarna. Dem växer så de knakar nu så det börjar bli dags att ta hand om dem ordentligt. ACO´s nagelsträrkare med kalcium och nagelbandskräm tycker jag riktigt bra om. Vilka produkter brukar ni använda? Något bra tips kanske för sköra naglar & nagelband?
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: anna

men va mysigt...önskar jag och min morfar hade en bättre relation..han är den enda äldre släkting jag har..men det har aldrig varit bra...min mormor dog 1983..minns henne inte men jag har alltid känt en saknad efter henne..
kram

2007-10-04 @ 00:18:23
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0