Sambos

Eftersom en del verkar undra så lägger jag ut ännu ett kort på bordet.

Jo, jag ska börja nytt jobb. I stockholmsstorstaden. Om allting går som det ska börjar jag lagom till ett nytt och fräscht 2008.

Och det blir även flytt. I alla fall till en 70%, jag har så mycket kvar här som jag inte vill släppa på en gång.
Jag och B♥ planerar att flytta ihop. Och det är sådär nervigt, spännande, nytt och roligt.
Vi tycker att det har gått ganska fort och att vi är ganska tidiga med det. Men faktum är att det känns helrätt.

Det är hans lägenhet som jag flyttar in i och gör den lite mer Marilyn, lite mer rosa. image510
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: emma

love you honey! : ) skulle bara säga de. är så glad för din skull. vi kommer få världens bästa 2008, OKEJ? Puss (förövrigt, JAAAA jag bor i skanstull nu. och dörren står alltid öppen för dig och B att hälsa på)

2007-11-28 @ 19:07:48
URL: http://popsickness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0