Hysh!

Har länge hävdat å det bestämdaste att jag absolut inte-under-några-som-helst-omständigheter tycker om Takida eller sådan "hårdrockig "musik, (Jag är ju en Justin o Robbie tjej!) när
B
♥ frågat och försökt få mig att lyssna.

Men fasiken så tagen jag är av Takidas Curly Sue. (inte för att det är en utav deras hårdrockigare låtar, utan lite mer snäll ballad men hans röst är ju helt. ! )

Inte för att jag under-några-som-helst-omständigheter skulle erkänna det för B. Hysh hysh!
Of Love Tilly



 


Kommentarer
Postat av: emma

Det glädjer mig honey att du tar ditt förnuft till fånga ;) fy vad mysigt med lunch/fika på fredag. saknar dej baby. puss

2007-11-21 @ 20:17:39
URL: http://popsickness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0