Hemma

Efter fyra underbara dagar i Barcelona. Med sol (solenergi! så oslagbart. Ljuvligt) shopping och goda drinkar. Efter fem dagar tillsammans med B ♥ och väldigt trevligt sällskap.

Som alltid känns det som om man åker hem alltför fort. Men som alltid, ganska skönt att vara hemma igen. Även fast det är snöslask och regn. Och inga sovmorgnar eller hotellfrukostar.

Bara genom att komma bort några dagar har jag kommit underfund med flera saker. Som jag egentligen alltid vetat. Men nu är det klart. Jag vet vad jag ska göra, frågan är hur jag ska göra det.

Of Love Tilly


Kommentarer
Postat av: sara

red lips GIVE the best kisses.. inget s
inget påhopp bara en hjälp

2007-11-12 @ 15:24:43
URL: http://brouberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0