Helgens äventyrliga

Efter en riktig slappar-lördag. dvs sovmorgon, filmtittande, ätande och hyrt film, så tyckte B det var en jättebra idé att titta på Alien (som gick på Tv) sådana filmer som jag inte alls gillar. Så jag sommnade istället belåten på soffan runt halv10,10. För att bli buren till sängen vid 1snåret.

Så igår tyckte vi det var dags att förflytta oss bort från soffan. Tillsammans med B´s bror och hans S åkte vi iväg till Karbin för att, jo faktiskt , klättra! Bildbevis följer nedan.
Och det var riktigt kul. Bortsett från att ha dängt huvudet rakt in i väggen samt några mindre skrapsår på benen så lyckade jag ända upp till toppen!
 
- B & jag (med fantastikt snygg rumpa!)

Förövrigt, 3dagar kvar innan vi sitter på planet till betydligt varmare Barcelona!
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0