Du och jag Darling

Jag är en utav de människorna som är lyckligt lottad med en riktig "bästis". 
Det var 1. vi som började dejta killar tillsammans (och självklart var dom bästa kompisar och aktiviteten bestod av att pussas och fnittra och smygtitta på det andra paret) , 2. vi som köpte våra första stringtrosor tillsammans och 3. vi som blev fulla för första gången tillsammans och 4. Vi som (eller D som) skjutsade runt mig på moppe och vi var dödshäftiga och 5. vi som tjuvrökte och sprang runt hela stan för att kunna köpa ut cigg.

Vi som tröstade varandra efter att första kärleken tog slut, vi som står upp tillsammans i vått och torrt.

Man kan ju tro att när man upplevt alla de sakerna tillsammans med en person så mattas vänskapen ut, men vi har gjort tvärtom. Vi är och blir närmare varandra.
Det är du och jag Darling.
Kaki & jag ny?
Ikväll är det afterwork (eller afterwork för mig och afterschool för D som pluggar).  Det är grejer.
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0