Rött!

Premiär idag för min röda trench. En favorit i vårgarderoben. Dessutom är det även en av B:s favoriter. Känner sig så glad och pigg i den, nästan som en liten jordgubbe.
image223
Lite nya människor på jobbet. Sjukt irriterad, man måste lixom inte kommentera ALLT. Hey du är ny, lite laid back kan man ju faktiskt se till att vara. Eller jag menar, känner man inte människor i en grupp så håller man väl ändå en ganska låg profil i början, det känns ju nästan som en oskriven regel. Och en kommentar om min hårfärg andra dagen, vad är det för fel på vissa? Ja jag är blond, naturligt & förjävla stolt över det. Jag blir så less?.I övrigt en fin dag. Solen skiner och vi kilade ner efter lite glass på rasten, Lovely Magnum dubbel caramel. Mmmm?. 

Of Love Tilly


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Otroligt läcker trench! Nu blev jag avis... Köpte en svart i typ februari. Nu vill jag också ha en röd, ju. Jättefin!!

2007-03-28 @ 19:07:27
URL: http://sminkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0