Gratisgenerationen

Har också fallit för trycket att anmäla mig till Gratisgenerationen, Hey Gratis prylar vem säger nej? Det funkar så att du blir medlem via den här länken http://gratisgen.se/?ref=67432 Väljer två prylar du vill ha & det är schyssta grejer Bla. Har jag valt ett presentkort hos MQ på 500:- som dimper ned hemma hos mig när jag värvat 7 medlemmar, efter det så skall jag värva några ytterligare för att få en Ipod Nano! Me whant! Hur schysst låter det inte? Gå med du också, pang bom! 

Btw, så måste jag flika in några rader om min B. Förstår inte hur han alltid kan ta ned mig på Jorden när jag svävar iväg och drar sjuka slutsatser. Han får mig alltid på så bra humör. Han är så himla söt(fast jag får inte kalla honom söt utan föredrar att vara sjukt cool hunk istället, vilken han också är) Det är så weird att man kan sakna någon även fast man har spenderat de senaste 48 timmarna i någons sällskap det första man gör när man går utanför dörren. Imorse fuckade jag iofs vissa saker, men så fort jag klev utanför på gatan, ville jag rusa upp och lägga mig under täcket igen. Maybe ointressant, men ville bara få ur mig hur fin han är.

jag&b 3
Of Love Tilly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0