Argh!

Min annars så jätte-braiga HP kamera har fått fnatt igen. Bilderna syns i kameran men kan inte ladda till datorn. Ahhh, blir smått galen! Har supermånga fynd från förra helgens shopping att visa. Och dessutom B i Burberry-trenchen han fick av mig i födelsepresent. Snark, så trött jag blir.

Anyway, idag blir det till att jobba på mässan, allt måste vara klart för den stora dagen imorgon. Så klart tittade jag fel och drog upp både mig och H till klockan 7 när vi börjar 8. Smartas lixom.

Och imorgon smäller det!! 102 kreativa & grymt peppade (som vågar och tror på sig själva!) företag finns på plats på Fyrishov imorgon mellan kl. 12:00 och 17:00. Vågar du inte inte komma?

Ikväll är der Happy Friday med jobbet. Det bär av till Fyrisfjädern som är den största badmintonklubben i Uppsala. Mat och SM-final match mellan V.Frölunda & Fyrisfjädern spännande värre!

Nu måste jag stoppa i mig lite frukost, superhungrig. Havregrynsgröt eller Keso-macka? That´s the question.Oh yes.

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill ni se några av vårens trendigaste skor. Gå då in på www.maauliin.blogg.se.
Ha de bra

2007-03-23 @ 07:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0