Abstinens

Gosh! Känner lite abstinens efter vår kläder, har ju köpt på mig en del, för att säga många godbitar på rean i år. Som var i höjdarklass faktiskt. Men känner ändå a Big need för lite nytt.
I helgen var det premiär för mina nya skor på shoppingrundan vi tog vid globenköpcentret. (Not much really; big minus för H&M butiken där, det var en sån där riktig sunkig. Jag menar det finns H&M och det finns H&M. Vissa har class, kläderna är välexponerade på hyllor och ställningar och det riktigt ligger något extra i luften. Jag har bara stött på två av sådana alldeles underbara butiker den enda i götgatsbacken på söder, Sthlm och den andra på Öland, belive or not. Dessvärre så finns sunk H&M:isarna på rätt många fler ställen)
Anyway premiär för dessa underbara pices  
Nu är det dags för lite lunch, ska gå ner på Ica och köpa ngn god soppa tror jag.

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0