Time for a bath


Har riktigt bikini/badräkts noja. Dels för att jag hade planerat att vara åtminstonde 2grader brunare än vad jag faktiskt är. Dels för att jag hade tänkt att jag vid det här laget skulle ha gått bort bli-tillsammans-och-ligga-hemma-med-godis (alternativt chips & dipp eller cheesaballs) -och-kramas kilona. Dels så finns det för många att välja på man blir ju totaly förvirrad bara. Och köper man någon från nationella kedjor, vilka iofs visas nedan, så har ALLA(!) den, och det är bara trist.
Har övervägt baddräkt men isådanafall får den köpas lite senare, på hultsfred vill jag ha något knalligt och karamelligt alternativt metallic.
Nu gör jag ett kollage med mina favoriter, även fast jag skyr kollage.Så predictable och tråkigt. Men här kommer det iallafall.
image352
1. Guldbikini med kant på nederdelen av överdelen. Trosa 99:- Överdel 129:- Lindex
2.
Svart Bandeau bikini. Trosa 98:- Överdel 129:- Lindex
3.
Svart halterneck baddräkt 179:- H&M
4.
Silverbikini halterneck. Trosa 98:- Överdel 149:- H&M loves Kylie kollektionen (Som jag btw gillar skarpt, mycket sött som klänningar och solglas)

Efterfrågar också tips, trix och andra roligheter som kan göra hela bikini-nojan lite lättare..
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej där din gobit! Hoppas allt står väl till. Jaa du, bikini är aldrig lätt. Det värsta är ju att stå i överbelysta provrum och prova dem! Men i år har jag bestämt mig för att magen får välla över hur mycket den vill, tänker inte bry mig :), inte för att jag kan se hur det skulle vara ett problem i ditt fall!
Oj oj, detta blev längre än jag tänkt mig, ville bara titta in och säga hej. Så; hej hej!
ps. jag röstar på ettan :)

2007-06-07 @ 11:56:27
URL: http://malinnordahl.blogspot.com
Postat av: ~Johanna~

Snygga bikinisar! =)

2007-06-07 @ 16:03:36
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: Mi

Kylie's bikini är verkligen läcker :)
// Mi.

2007-06-08 @ 10:43:45
URL: http://josiesweet.blogg.se/
Postat av: alexandra

Har letat överallt efter en sån sorts bandeau modell, så jag undrar ifall du vet ifall den från lindex fortfarande finns kvar? Spanade på deras sida men kunde dock inte hitta något liknade, mejla min email ifall du vet något :) mvh Alexandra

2007-06-30 @ 12:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0