The Body Shop


Body Shop är mitt absoluta favorit ställe för hygien artiklar, krämer, scent-oljor, massage och smink artiklar. Dels för att det alltid håller högsta kvalité, det luktar helt fantastikt och det är framställt helt utan djurförsök eller animaliska produkter.
När jag besöker England, som förövrigt är mitt absoluta favoritland, så går jag alltid loss i Body Shops butiker som en galning. Och det är på grund utav att priset ligger någonstans mellan 20-30% under marknadspriset i Sverige, de har alltid extra erbjudande på något (Buy 3 get 1 for free, eller, buy produkts for £10 and get a free bath oil) Dessutom så är det ett mycket större utbud vad gäller dofter och sminkartiklar. Tex; Melon som jag hitillas inte spanat in någonstans i Sverige.
Och döm min lycka nu när sommar rean startat, och då även hos Body Shop.
image392
Kilade direkt in och hittade två av mina måste-produkter från Body Shop nedsatta med 40%!
- The Body Shop, Ultra smooth liquid conceler No. 01. Om du letar efter en riktikgt bra, dryg och hållbar concealer så är den här the thing. Räcker hur länge som helt, täcker allt och trollar bort, nästan kanske inte bakis-ringarna, mörka ringar under ögonen. Jag kommer aldrig ge upp den här får någon annan.
- The Body SHop Vitamin E Cream Cleanser liten praktisk flaska som du kan ta med överallt, finns i större förpackningar men jag föredrar den mindre mycket behändigare. Innan jag började med denna så, (jag ska väl säga att jag aldrig riktigt haft någon porblemhy med apmycket kvisslor och finnar men vanlig hlavfet tonårshy med någon enstaka här och där) så hade jag ganska så lätt för att få finnar och hade alltid någon enstaka. Nu har jag i princip aldrig någon. Dessutom mjuk och skön till ansiktet och ger en fräsch känsla.
- The Body Shop lipstick No 08.  Ljus fin färg som känns som lypsyl. Mjukgörande och sitter på plats där det ska.
I vitamin E Serien finns det allt mellan himmel och jord, jag har som komplement till ansiktsrengöringen en ansiktscreme.
image393
- The Body Shop Vitamin E Moisture cream Daily. Lättoch  fin dagcreme som det ine behövs mer än en ärta av för att hela ansiktet ska smörjas in ordentligt.

Det var lite hygien tips, nu börjar det bli dags för midsommar-i-ordning-görande!
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Linn

vet inte om de har webbshop, men kolla på www.zara.se

2007-06-22 @ 11:57:03
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Lida

svar: jag köpte nya det va nästan billigare än att fixa. Men hoppas dina går att laga!
trevlig midsommar!

2007-06-22 @ 12:44:06
URL: http://tafkaindependens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0