Systeryster


Tack för alla fina komentarer angående bilderna och min & Mormors gemensamma fest! Tycker själv att det ska bli jättekul och blir så glad av era uppmuntringar!


Jag och lilla systeryster tog en kväll för oss igår. Mami och S har ju varit så uppe med Mamis nya lägenhet och S av renoveringen hemma. Så lite kvalité-time var på sin plats.
Vi åkte och hyrde film, och efter mycket dividerande om vad vi skulle äta så beställde vi kinesmat och tog med hem. Plus för att man får friterad banan och glass till efterrätt, himla mums-gott!
image389
Bild www.jessicasimpsonmusic.net
Filmen med Jessica Simpson bla. Employee Of the Month. Handlar om en kille, som tycker livet leker utan att vara bäst på jobbet, som genom att bli månadens anställde (och genom det sätta företagets besserwisser på plats) vinna Amy alltså Jessica Simpsons hjärta. Förutsägbar romantisk komedi, men jag fick mig många spontana skratt och den är helt klart sevärd, om man vill ha ett gott skratt till en film utan mening och massa huvudbry.
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Ebba

Den filmen har jag tyvärr inte sett än. Ska kanske hyra den nångång. :)

2007-06-28 @ 16:03:40
URL: http://ebbloggen.blogspot.com
Postat av: dilo

är du modell??

2007-06-28 @ 16:31:25
URL: http://www.dilo.blogg.se
Postat av: Sara

tack såmycket:D ska försöka hitta detta ;)

2007-06-28 @ 21:21:57
URL: http://gulddroppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0