Shopaholic?


Lunchat idag med E/Dimman nere på stan. Ages sen vi sågs sist och så bumpade vi in i varandra på Justin - Mr Amazing, konserten igår och sågs för lunch idag. Det är så härligt att träffa människor man inte sett på så länge och så vips! är det som om det inte ens gått en dag sedan man sågs sist.
  
Shoppingklädsel;
- Vit A-linje tee H&M
- Jeans shorts Levi´s
- Lågklackade svarta pumps med gulddetaljer Skopunkten
- "Fläckiga" Ray Bans Solglas
- Svart väska med guldblommor Friis & Company

E åkte hem vid halvtvå men jag fortsatte på stan. Längs upp på Drottningatan för att sedan vandra sig nedåt och förhoppningsvis hemåt innan stan stänger och money tar slut.
 Retro-blommig portfölj/väska i tyg och skinn att ha på armen. Ursöt och i perfekt storlek för jobbet eller en vara-borta-över-dagen tur. Secondhand
  Creme färgade Sandaletter med kon-klack och öppen tå. 60-tals glam så det hoppar om det! Oh, vad jag gillar´t. Dessutom mystiskt lika dem som Marylin har i på sin berömda blås-under-kjolen pose. Också Secondhand
 Brun väst med vita kritstrecksränder. Snyggt chich-casualt på stan, jobbet, vanlig vardag eller fest. Letat länge efter en snygg och ganska så neutral väst. Found it! Från No1
  Och så har jag hittat drömjensen. Ah, helt salig.!Jag älskar ju höga midjan (på allt) och har kikat efter ett par substitut till mina Acne, som börjar bli väl slitna (För att inte säga lite trånga...) Och dom här är om möjligt ännu snyggare. Mörkt jeans-tyg och orange-röda sömmar. Cheap Monday

Det var dagens shopping a la glam, nu ska jag diska a la icke glam...Eller, ja iallafall stoppa in i diskmaskinen.
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Vart har du köpt dina "fläckiga" raybans? Tacksam för svar!
Elin

2007-06-21 @ 00:50:13
Postat av: Jennie

åh vilka snygga skor :) (jag menar båda ;))

2007-06-21 @ 18:22:57
URL: http://knasig.blogg.se
Postat av: Saga

Dagens fråga var de ju...om svek och brutna löften...men glöm det...en dålig dag...med folk som inte håller vd dom lovat bara

2007-06-21 @ 21:56:44
Postat av: Tilly

Saga; Vad ledsen jag blir att du haft en dålig dag, hoppas morgondagen blir bättre. Angående inlägget så tog jag mod till mig och förklarade att "du hade faktiskt lovat" och förklarade varför jag blev ledsen och upprörd. Och då löste det sig faktiskt. Vi förstod båda varför vi blev sura/irriterade/ledsna. Så om du vill ha ett råd, försök att förklara, klart och koncist, utan höjda röster, varför du är besviken så kanske det kan lösa sig till det bästa? Sen kan folk vara biteches men om det är så så är de ju fkatiskt inte värda din tid.
Men Saga du läser ju min blogg ganska ofta verkar det som ch jag tycker att det är superkul! Vore skoj att veta lite mer om dig...Om du vill klart. Sov Gott
Of Love Tilly

2007-06-21 @ 22:10:14
URL: http://lillabloggboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0