Mr Amazing


Mr JT, Justin Timberlake igår. Fy jäkla fuck vad bra det var. Är fortfarande helt nästan nollställd, det var lixom sådär bra att det var svårt att ta in. Mr Justin tar tillochmed priset för bästa performance från (jag gråter inombords när jag säger det) min Robbie, jag menar min gud.Och då är det bra.(Fast det är iofs två skilda saker, och Robbie, ja han är Robbie) Dans och bounce och shake oavbrutet  i två timmar, gick inte att stå still. Avundas alla er som ska se honom i Göteborg på Ullevi på Måndag. Damn boy!
image379
Nu sitter jag framför datorn och pillar lite med nallen, och titta! det funkar, bilden ovan är tagen under Justins sista låt, med min lilla rosa.

(Är hemskt ledsen för att det har varit dåligt med uppdateringar, internet hemma har strulat och you name den ursäkt jag inte kan komma på, men lovar bättring!)

Köpte honungsmelon av världens sötaste tant i ett fruktstånd utanför konsum, oh den som ändå fick äta färsk frukt varje morgon, nästan bara en lyx som unnas då man är utomlands. Nu hopp in i duschen!
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Jennie

fan att man inte har lyckats få tag på biljetter till Justin i göteborg :/

2007-06-21 @ 18:24:20
URL: http://knasig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0