Makes me smile


Så var det Måndag igen, efter en sådan där skön och kravlös helg, men Måndagen idag, gör faktiskt ingenting för imorgon tar jag Semester 1½ vecka. Hultsfredsfestivalen, Justin konsert och midsommar!
I lördags så pallrade jag mig ju ned till stan för en shoppingrunda med ett bestämt mål att hitta bikini. Det gjorde jag inte. Men en del annat kul. Smygit runt i småbutiker på söder och hittat riktiga fynd. På eftermiddagen var jag helt färdig, värmen i kombination med galna människor som puttas och skuffas i affärerna kan ju ge vem som helst solsting.
         
- Mörkbruna blanka stövlar i skinn sydda i Italien - Secondhand
-Långklänning i underbart svepande tyg, skall sys om till halterneck - Patrick Massey London / Design by Janice Wainwright - Secondhand
-
Som pricken över i fick jag ärva en sidensjal av Mormor från Cornelia James


Och finally den nojframkallande Bikinin, och det blev då en sådan som alla har. Mycket icke-orginellt Men what the heck, nu får jag slita ut den och den kostade ju verkligen inte så mycket att jag inte kan köpa en ny. Dessutom blir färgerna sådär krispigt fräscha till (den kommande) solbrännan.

Of Love Tilly


Kommentarer
Postat av: ulrika

Gillar sjalen, snäll mormor!

2007-06-11 @ 10:27:31
URL: http://colorelle.blogg.se
Postat av: amelie

grymt snygga stövlar

2007-06-11 @ 12:50:15
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Ulven

Hej hej, väldigt trevliga stövlar och för att inte tala om bikinin! Du har bra smak, hoppas att bullarna blir hälften så goda så blir vi nog nöjda ska du se!

2007-06-11 @ 16:21:20
Postat av: Lenita

Om jag skulle se dig bland alla tusentals människor på Hultsfred kommer jag och ger dig en kram!....kan man köpa födelsedagspresent där...har en bror att uppvakta vid hemkomsten.....

2007-06-11 @ 23:24:43
Postat av: Tilly

Lenita; Kramar tycker jag om, och angående present köp en schysst Hultsfredtröja vetja!
Ulrika; Visst är den fin? Min Mormor är den bästaste.
Amelie; Jag vet, är så nöjde med dem!
Of Love Tilly

2007-06-12 @ 09:48:24
URL: http://lillabloggboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0