Let it be


Solen har hållit sig hela veckan, helt fantastiskt.
Igår låg jag som sagt ute och latade mig hela långa dagen, efter att B åkt hem, innan jag lagade mat (Citronpeppar kryddad fläskfilé med wookgrönsaker & äggnudlar) och bilade hem till Kaki & F för Sverige - Island matchen. Total flopp, för Island. Och det femte målet, ja jag kan inte mer än att tacka för ett gott skratt. Allbäck matchen lirare, oh yes.

Idag känner man sig sådär stramig över hela kroppen, till grund av solande igår, färgen börjar så smått komma krypandes. Observation; Jag blir typ inte brun, jag blir bara mer fräknig. Ansiktet framförallt.

Let it be, let it be, let it be, let it be.
Whisper words of wisdom, let it be.
Let it always feel likte this.

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Maria

vilken underbar match det var :D

2007-06-07 @ 16:08:24
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0