Inga Problem


Svarar här på Sagas kommentar på A day whith Sunshine "Lät mysigt...Trosa är ju världens ände....du låter lycklig....det vill jag oxå va!" 
Först och främst Trosa är ju som bekant världens ände, men världens ände måste ju vara någonstans och har ni vägarna förbi Trosa så besök hamnen, helt ljuvligt mysigt där en sommardag. OCh lycklig, ja under gällande omständigheter så, ja, det e inga problem.Jag måste nog säga att såhär nära lycka har jag nog aldrig varit. Och trodde aldrig heller.

Precis lunchat, nu jobba lite. Ikväll ska jag förbi lilla mormor och äta lite för att planera vår gemensamma 80års fest! yihi, mer om det later.

Uppdatering; Ikväll är det lägenhetsvisning, följa med H och välja ut luckor färg och kakel i alla rum. Oh så skoj, leka lite inredare. Nu hemgång och äta lite, sen iväg.

 Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0