I think you´re crazy


Lördagsmorgon. Sitter hemma hos B som har åkt på jobb, och försöker mana mig sjäv att piggna till, hoppa in i duschen & åka ner på shopping. Å andra sidan är det perfekt väder för stan, inte överdriven hetta å andra sidan så är det scrubs snart och det är varmt och mysig undet täcket i soffan med laptopen i knäet.

Igår hämtade B mig på Gullmarsplan (trafikstockning fram till T-centralen) efter en mardrömsfärd i tunnelbanan, helt helvetiskt mycket folk och det bara rann om alla, fy så snuskigt, så vi följde efter J och A till Kalkbrottet, mellan Södertälje & Trosa, det blev inget bad men sval skön frisk natur.  Hemfärd, filmhyrning och godis avslutade kvällen. Göta Kanal 2, överraskande bra trots töntighet, men precis min typ av fredags-trötthet-film-deg-gos.

Nu dax för ett krafttag hopp in i duschen påklädning och ned på stan för nojigt bikini-letande.
     
- Kjol med högmidja, B by Tilly
- Vitt ribbat linne H&M trend
-
Vita Ked´s
-
Solglas lookisar RayBan Wayfarer
- Scarf/bandana Secondhand
- Grönt jordgubbe-halsband & silverarmband

Lovely day in the sun!
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Maja

snygga saker:D

2007-06-09 @ 14:49:46
URL: http://majamatildaa.blogg.se
Postat av: Saga

Nyfiken på om du hittat någon bikini......

2007-06-09 @ 17:37:21
Postat av: Lenita

När drar du till Hultsfred?...ska oxå dit....skräckblandad förtjusning inför tältlivet...

2007-06-09 @ 21:28:19
Postat av: Tilly

Lenita; Åker imorgon (Tisdag den 12/6, efter jobbet. Precis som du så har jag också jättenoja över tältlivet...men hopaps man har för kul för att tänka på det....
Maja; tack, är väldans nöjd själv :)
Saga; Nu kan du se mitt bikinifynd i nästa inklägg, kram på dig!
Of Love Tilly

2007-06-11 @ 09:02:53
URL: http://lillabloggboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0